Meest gestelde vragen over betalen
Na het plaatsen van uw online bestelling kunt u kiezen voor de betaalmethode iDEAL (wordt direct verwerkt) of via een bankoverschrijving (verwerking duurt 1-2 werkdagen).
Nee, wij bieden niet de mogelijkheid om een online bestelling achteraf te betalen.
Nee, het is niet mogelijk om bij aflevering van uw bestelling aan de chauffeur te betalen. Dit omdat er buiten ons eigen transport tevens door een externe transporteur van ons geleverd kan worden.
Nee, het is bij ons niet mogelijk met Creditcard te betalen.
Betalingen via iDEAL worden vrijwel direct door Compleetbuiten verwerkt. Betalingen via bankoverschrijving kan een verwerkingstijd van 1-2 werkdagen hebben. Na het ontvangen van uw betaling, wordt uw bestelling in behandeling genomen.
Ja, met iDEAL betaalt u altijd via een beveiligde verbinding in uw eigen vertrouwde internetbankieren omgeving. Betalingen ontvangen wij via onze beveiligde betaalservice Mollie.
IBAN: NL02 INGB 0672 5605 42 BIC: INGBNL2A t.n.v: Compleetbuiten.nl. Betaling onder vermelding van uw debiteurnummer en factuurnummer.
Is je betaling via iDEAL mislukt of geweigerd? Controleer dan eerst even of het geld van uw bankrekening is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kunt u direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven, maar heeft u na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice, zij helpen u graag verder.
Altijd het beste advies
- Bereikbaar ma t/m za van 08:30 - 17:00 uur
- Stuur een e-mailJe kunt ons mailen via info@compleetbuiten.nl
- Stuur een whatsappChat met onze adviseurs via 31561451252
- Of bezoek een vestigingOnze adviseurs staan voor je klaar